یه نهال تنها

از سکوت و تنهایی خسته شدم! میخوام حرف بزنم ...

یه نهال تنها

از سکوت و تنهایی خسته شدم! میخوام حرف بزنم ...

چرا میخوام بنویسم.....

از بچگی مینوشتم؛مینوشتم و زود پارشون میکردم چون دلم نمیخواست کسی نوشته هامو بخونه. میدونستم که اگر این اتفاق بیفته و کسی بخونه مشکلاتم ۱۰۰ برابر میشه!!!

اینجا رو انتخاب کردم چون هیچکس پیداش نمیکنه کسایی هم که میخونن منونمیشناسن بنابراین آزادانه و بدون سانسور هرچی تو دلم هست مینویسم...

بنابراین شما خواننده (احتمالی)عزیز!!

تعجب نکن از سبک و سیاق نوشتنم؛ میخوام قصه ۲۴ سال زندگیمو بنویسم .حداقل نتیجش اینه که یه کم از فشار روحیم کم میشه...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا نقی زاده چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

دوست عزیز کی از مطالبتان استفاده کنیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم درباره موضوع وبلاگم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد